Sidor

tisdag 14 april 2009

Dålig uppdatering

Förlåt för mina extremt dåliga uppdateringar nu under påsk!
Har haft mycket att göra nu och jag måste som sagt skaffa mig en bluetooth apparat för att kunna uppdatera med bilder oftare.
Vad har hänt? Jo, imorgon så kanske det smäller till för karriären. Ska på ett möte som kanske förändrar mycket i mitt liv, finns så månag möjligheter med detta samarbete att jag måste andas lugnt och inte bli nervös. Men jag håller verkligen tummarna för det!

Annars så har jag gjort två kap! En hoodie-tyg kavaj som är så himla skön för ynka 99kr på Vila och en skinnjacka för 299:-, nåt special erbjudande som fanns under påsken. Annars har jag väl surfat runt och drömt om allt som vill in i min garderob, förrutom påskfirandet och fin besök utav lillan.

Midjekort skinnjacka- Vila 299:-


Mjukistyg-kavaj i beige 99Kr



Hur gick utgången med tjejerna? Jo, det blev ingen utgång utan åkte hem till kusinen efter ett besök på 7-eleven där jag drack kaffe för att inte känna mig snurrig i bollen. Det lustiga var att dagen efter så låg både jag och Pellie helt utslagna och försökte återhämta våra stackars huvuden. Så börjar hon snacka om alla andra fester vi borde gå på/ anordna, när hon väl vänder sig mot mig ser hon hur jag blir grön och inte vill snacka om varken fler fester eller vad vi ska dricka.

Har en lyx-altan att få sola på, har nästan bott där under påsken och ser lagom brun ut nu. Den kräver bara en massa arbete eftersom den inte alls är inredd på nåt fint sätt. Ska ta kort på den och även lägga upp hur jag tänker mig att den bör se ut ;)

Dagens tips!

fr 299:-// 77cm i stl 38/40, man kanske kan köpa den lite för stor så får man lite mer längd på den? Snyyyygt!


149:- //inte rikigt som haremsbyxor men den som vill ha nåt mellanting? Jag vill ha, för den lilla pengen dessutom!
Både är från Ellos!

hörs senare


1 kommentar:

  1. Hey, jag beställde faktiskt de där sandalerna från Ellos. Men mina sitter inte lika "löst"...nä, inte med mina ankfötter inte. Jaja, glad för att man har fötter ska man ju vara i alla fall!
    Har hittat ett par übersköna och fina Jesus-sandaler på Sko August här i Uppsala igår. Har ni också den butiken i Stockholm? Puuuuss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!