Sidor

torsdag 23 april 2009

My day!

Idag har jag slappat, BIG TIME! kände att jag behövde lite vila, lite ro :)
Har fixat en som ska bo i lägenheten! Jippie! Så det blir inflyttning i slutet av månaden, dvs nästa vecka. Otroligt skönt att få slippa noja över det och hon verkar faktiskt vara en vettig person, om inte annat så får hon säga byebye..men jag hoppas jag får slippa!

Herrmode
Idag gick vi till Gallerian, där köpte vi lite fler linnen till E från Vailent på Carling, fotar imorgon! Imorgon ska jag byta ut alla linnen jag köpte till E från Topman till en annan stl eftersom dem stramade liiite för mycket. Ska se till att E följer med!
Topman
GQ- utvalda shorts, jag förstår varför! Dock skulle jag vilja att E skulle använda dem i en stl större, är inget fan av kortkorta shorts. Men modellen är snyggt skuren och hur snygg och fräsch färg som helst!

Så vad är skillnade mellan dessa två shorts? well, tunnare streck och kanske material skillnad? Har inte sett dem i butik ännu så jag kan inte riktigt säga skillnaden utifrån det självklara, är ganska konfus om vilken jag tycker bäst om. Vad tycker ni?


Chinos shorts Topman// Lite grövre tyg, som höst chinos, därav skeptismen. 
Jeansshort topman// hur coola är inte dessa!? Måååste få honom att testa dem!!

Skor- gröna från Topman// Tycker dessa tygskor är hur coola som helst, har den där roliga färgen men en striktare utformning på skorna. Inte som låga converser direkt.


Man- Accessoar
Stråhatt - ska försöka få E att köpa en, denna var super fin men det finns en på Carlings som jag vill att han ska testa också. Only time vill tell, men killar! Det är så snyggt med hatt!
Nä nu ska jag till sängen, har lunch möte i liljeholmen! (kollar vädret först sen nanna)
PS! Invigde mina boots idag, jag älskar! DS!

PUSS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!