Sidor

söndag 5 april 2009

Mysa framför tv

Löfte:
Jag gav ett löfte igår, nämligen att jag ska vara stolt över mig själv när jag står i bikin på den Kroatianska stranden vk 26! *phuu nu sa jag det högt!?* Så imorrn ska jag traska till friskis & svettis och träna mig svettig, sen ska jag rulla hem (inlines) och förbereda mig på mer träning för jag behöver inte vara smal..utan bara må bra! Jag vet att jag mår bra när jag tränar och nu har jag inte gjort det på ett väldigt bra tag (alltså tränat) så nu tar jag tag i saken.

Eftersom jag har en myssöndag så ska vi kolla på film och äta lite glass! Ska testa på den nya Ben & Jerrys glassen...kanske motsägelsefullt att prata om mys och glass men det ska vara värt att leva, så träna och äta gott hör till livets godsaker :)

Så nu tackar jag för idag och så hörs vi imorrn igen!

1 kommentar:

  1. Helt rätt! Hoppas glassen var god & att det går bra med träningen idag.
    Puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!