Sidor

torsdag 2 april 2009

Varför vill jag ha mera?

Jag tröttnar aldrig på att kolla nya kläder, jag kan surfa runt och kolla trender, kändisar och kolla vad som är nytt på onlineshopen...och jag blir lika sugen varje gång! Jag börjar förstå min mor och sambo...men jag använder åtminstonde kläderna! ;)

Klänningar
Denna är från Bubbleroom, 249:-, kan tänka mig mockakavaj till den och flätor! (klicka på bilden för att komma dit)
298:- H&M //Lite bohemisk stil med utsläppt lockigt hår, sandaler och ett par pilotsolisar..
398:- H&M// Denna var ju så läcker! Påminner lite om Kate Moss nya för topshop. men för oss som inte kommer in i Kate Moss stl så kan denna vara en schysst uteklänning?
349.- H&M// En sådan vacker klänning! Ingen som jag kan tänka mig gå ut och shoppa med men super fin till middagar, dejt eller kanske utgång? (se upp för rödtjut)

298:- H&M// En sån snygg enkel väst för ynka 298 kronor, att ha den över en vit lång tunika med boot/sandaler så har du indian-stilen! 

Jag brukar hitta bäst på H&M-online shop genom att trycka på "se alla" eftersom fler plagg kommer upp då, vet ej varför men så är det. Tar du kavajer så kanske inte den kavajen som fanns med på "se alla" finns med..

Passar på och sitter vid datorn nu eftersom min mage har stabiliserat sig lite, har drabbats av antingen det sista av vinterkräksjukan el matförgiftning, vilketsom mår jag inte topp!
Nu ska jag sussa och drömma om dessa fina klänningar och om SOMMAREN...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!