Sidor

torsdag 23 april 2009

Fotat och klart!

Jag är så nöjd! Har testat alla skorna, dem är bekväma som faeeeen!! Jag måste säga att H&M har förbättrat sig otroligt mycket på skofronten, minns dem gamla tiderna då det gjorde ont att sätta på sig dem eftersom dem var så hårda. Man fick verkligen "gå in dem" och fötterna fick "blöda in dem", men icke...har iförsej inte varit en runda i stan med samtliga på men vid första provning så är bekvämligheten: Lovely

H&M Skor
H&M Brun skinnimitation//11cm klack med snörningar så att man kan anpassa dem efter en helkväll med svullna fötter kanske? ;) Dem har som småkuddar längst fram som gör att dem känns sjukt bekväma! Behöver kanske inga party-feets till dessa?

Bruna kilklackskor H&M skinnimitation//
Testade dem och dem känns super sköna, dessa kan jag tänka mig att man kan använda jämt! Utan att få ont i fötterna, dock så köpte Frida fahrman dessa också men jag har inte sett henne använda dem ännu, kanske gör ont efter ett tag? det finna är att det är typ mocka-imitation på klacken, så snyggt!


H&m Bruna sandaler med klack// 
En liten klack, men samma sak där, lite mjukare fram vid tårna. Så uttänkt! Har ett par gladiator sandaler i svart, så nu är dem bruna hemma så det är komplett!


H&M Skinnväska med detaljer.
//Min efterlängtade väska, har väntat på denna sååå länge! Fina detaljer på (har helt glömt bort namnet på det) men axelbandet? Flätat och fint och dessutom får det plats med mycket!



Vita Tennisskor H&M 129:-
Fota skon utan den gröna fläcken, såg så fult ut med fläcken när man zoomar in så mycket. Men det är ju sommar i helgen så då ska jag ha dem på mig med sailor-inspirerade Ginaklänningen :)

Klänning safari-inspirerad H&M//Ska ha på mig den i helgen på en Inflyttningsfest, då får ni se den på. Sitter som gjutet! ;)

H&M snäckhalsband- Ska ha den på mig med den nya klänningen , OUCH i love it!


Min baby <3

Igår var han så fin, älskar man så gör man :)

Vet ni, jag hade den rosa klänningen, cardigan och bältet i min kundvagn sen så släppte jag det...det var inte värt det. Jag klarar mig utan :) (fast hade jag fått bältet hade jag varit glad men men)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!