Sidor

onsdag 29 april 2009

Mina gamla fynd och nostalgi!

Hello, nu är kroppen fortfarande mör...men inte lika chockad som innan och det är jag ganska nöjd med!
Nu ska jag och E fixa kvällsmat :)
Men innan ska ni få se på mina gamla fynd som jag sparat under ett par år.. tur att jag spara och inte behövde köpa hem dem igen på second hand ;)

Vad tycker ni då? 
gammal tessie tubtopp a nudefärg, kjol från h&M
Med tubtopp från tessie och en gammal kjol som jag köpte på drottninggatan

eller utan tubtopp? (fast...mina valkar syns inte då jag har armarna oftast neråt)
Detaljer på klänningen/kjolen

Nu hade jag inget bälte till, men kan tänka mig ett brett i brunt som förstärker midjan..och höga skor.

Min gamla blus som jag älskar och kjolen som är en vippkjol...jag är lite tveksam till detta. Fick höra att ha kjolen under brösten kan ses som en tjockis. Stämmer det på mig nu? (båda är gamla h&m kläder)

Imorgon ska min storasyster opereras, feeen. Jag är nervös, undra hur känner? Jag älskar henne så mycket, även om jag inte är med henne så hoppas jag att hon känner att vi alla älskar henne och hoppas att få höra goda nyheter. Hon kommer tas från intensiven kl 17, så kommer hon vara ganska så drogad...besökstiden går ut kl 19.00. Så planen är att vi åker dit på fredag så att hon inte är lika borta. Älskar dig Boop!!

Allt för idag
That's all for me :)

1 kommentar:

  1. hej boo! :) jätte fina bilder på sommar kläderna! nej du ser verkligen inte ut som en tjockis, vet att det va jag som sa det om nån annan. men det stämmer inte på dig. iaf inte på bilden. LOVAR att säga till om jag tycker det! ;) gamla absolu kjolen MÅSTE du ha som tubklänning. het het HETAST! super fint.å bruna hm kjolen va super fin högt upp. härligt att man kan återanvända gamla favoriter på ett nytt sätt :) PUSS på dig

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!