Sidor

tisdag 28 april 2009

Haremsbyxa

När jag läser om haremsbyxor så har kritiken varit översvallande. Själv så älskar jag haremsbyxor! Dock inte dem från Gina Tricot- tyvärr, men det är en flopp :(
Det finns många sätt att använda haremsmodellen på, här ska ni få ett tips om ett par byxor som jag önskar jag kunde köpa hem. Ser jag dem på en tjej så kommer jag bli avundsjuk på ett bra sätt. Kommer säkert gå fram och berömma henne eftersom byxan är så himla snygg!

Haremsbyxa- Puderrosa

298:- H&M Online shop

Satsa på att ha denna högt upp i midjan, ta något genomskinligt över och kanske ett markerat brett skärp eller så satsar du på accesoarerna! Funkar ganska bra med sandaler men ursnyggt i pums/kilklackar your choice ;)

PS! Halsbandet kommer från diddi DS!

3 kommentarer:

  1. Jag funderar starkt på köpa dom. Ska jag? Eller kommer jag tröttna innan jag fått dom? Vad tror du?

    SvaraRadera
  2. Jag tillhör de som INTE gillar Harembyxor...nej, nej, nej, de är verkligen INTE min stil. Men så å andra sidan så är ju smaken som baken.

    Jag märker att vi inte delar samma klädsmak, men jag gillar ändå att läsa din blogg. Håller mig uppdaterad på vad som händer i ditt liv. Saknar dig, mina söta latinatös!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!