Sidor

måndag 27 april 2009

Solbrun & hungrig :)

Idag var jag på snabbvisit i stan för att träffa S som ska bo i min lägenhet ett tag, hon verkar helschysst! Gick en snabbrunda förbi Mango och stötte på min älskade klänning som jag letat överallt efter!
Men, det fick hänga kvar där eftersom jag har köpstopp. Jag vill HA DEN! :( Imorgon ska jag till min lägenhet och fixa och dona lite, packa upp mina kläder från källaren som innehåller mina sommarkläder. Jag är inte den som slänger fina kläder bara för att dem är omoderna, utan får hänga kvar om det skulle komma till nytta igen. Vilket det gör nu! Shiffong, indianskt och mycket pastell är i källaren och bara väntar på att jag ska hämta upp dem :D (frågan är om dem sitter lika fint nu som då?)
Har gått in mina bruna kilklacksskor nu, kan säga att mina fötter inte är så glada trots att jag inte kände det när jag gick med dem. Ett fotbad bör göra susen ;)

Lägger upp bilder ikväll på dagens och på E's köpt som gjordes i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!