Sidor

torsdag 16 april 2009

Shopping sugen!

Åh, jag är så shopping sugen!
Imorgon ska jag ta mig till Gallerian igen och kika på Lindex, Gina Tricot och Deichmann.
Är på jakt efter ett par loafer och boots sen så vill jag ha svarta harembyxor och från gina en blommig kjol och en vardagsklänning á la sailor :)

Tyvärr så upptäckte jag ett hål i min fina klänning från Zara när jag skulle visa den för min skatt. Så det blir att återlämna den eller kanske byta ut den mot en som inte är sönder, men man blir ju fundersam om det är någon vidare kvalite när sömmarna bara lossnar där broderiet tar slut och tyget tar vid. Kanske en dålig kombo på tyget? Well jag får suga på det lite.

Här är några saker jag letar efter:
149:- Haremsbyxor, Lindex- det är väl ändå ett kap? ;)
Byxdress a la harem, ska se om jag som är så kort kan bära upp den men det ser ju hima snygg ut! Allt detta ska jag testa imorrn, då får ni se hur det sitter på :)

149:- Gina Tricot,testa den i påskas och den satt som om den var gjord för mig. Nu verkar det dock som om solen tar en liten pause men annars kan jag använda den jämt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!