Sidor

tisdag 28 april 2009

Bilder och nya klipp!

Idag har jag segat runt hemma, så nu beslöt jag mig för att lägga upp bilder på både mig coh E's kläder. (Har för mycket fritid?)
Igår så beslöt jag mig även för att klippa en av mina favoritklänninga för att göra den till en riktig tubklänning, har haft svårt för den vita tröjan iår så då tog jag upp sprättaren och satt igång. 
Här får ni resultaten:
Före (H&M- trend förra året)
Tubklänning med en vit tröja under.

Nu- Tubklänning i linne (H&M)

Jag är nöjd, vad tycker ni? Gjorde jag ett misstag nu el? Funderar på en vit/creme kavaj, vore väl snyggt till?

E's Dagens / herrmode

Väska- Björn Borg, Shorts- H&M, Skjorta och armband- rutig Divided skjorta, Solglasögon- YSL
Han är nyklippt och fin :)

Gårdagens shorts blev dessa snyggingar!
Vitt linne- Topman, shorts- vit/blå randiga Carlings och espandrillos från dinsko.

Min gårdagens "dagens outfit"

Gult franslinne från Zara, Haremsbyxor från Lindex, sandaler, bolero och väska från H&M och halsband köpta på Sisters. Ska kolla märket sedan.

Idag blev det ingen dagens outfit eftersom jag sunkar omkring och mår allmänt dåligt. Vilken pärs! Känner att magen kräver mat, men icke! Imorgon efter läkarbesök då ska vi slå på stort! E föreslog Thai jag nickade leendes och sen kom jag på en Thairestaurang som knäcker! Nämligen Sockenplans thairestaurang, om ni är i stockholm är det värt resan dit! God mat, bra service och mysig inredning. Go and eat there! *kurrkurr*

Nää nu ska jag slänga in en ny tvätt...

2 kommentarer:

  1. Klänningen blev råsnygg!! jag vill också ha en sån klänning...fast med ärmar iofs... SNYYFT!
    Kan vi inte käka thai i helgen också? Evigheter sen jag åt det sist. mumsi!

    SvaraRadera
  2. blev super najs med ny klippta klänningen!!! :) Me likie

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!