Sidor

torsdag 2 april 2009

Inlines - en trafikfara, ett skämt dvs.jag

HERREGUD!
Jag har ont i fötterna och hjärtat rusar fortfarande lite, att ta kort med dem på var en omöjlighet. Men jag fick en massa träning, ska åka imorrn igen! DÅ ska jag ta kort, har iaf fina inlines med en super snygg hjälm (så snygg som en hjälm nu kan vara) men jag skyddar hellre min hjärna än min stolthet :D
Ringde storsyster innan jag satt på mig dem för att fråga om hon skulle tänka sig att åka med mig lite, för i min fantasi var det hur enkelt som helst. Men ack så var inte drömmer som verkligheten, utanför satt ett gäng ungdomar som asgarva åt min nästan ramla framåt..nej bakåt..nej framåt och tillslut hitta jag balansen. Sen får ni tänka er att undertiden som jag höll på att ramla skrek jag till för varje fram och bak...bad tom E att han borde filma mig och lägga upp det på youtube, för jag måste ha varit en syn att minnas! hehe

Men om jag har ett mål så kanske jag kan åka inlines i sommar?

 
Typ såhär kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!