Sidor

onsdag 22 april 2009

Ännu mer jobb och mingel!

Ja nu har det gått två dagar sedan jag skrev, jag borde sitta i skamvrån. Till mitt försvar så har jag faktiskt tittat på bluetooth-enheten och ska troligtvis köpa den imorgon! (yay!)

Igår träffade jag som sagt Pellie och vi gjorde riktiga kap! Jo jag vet, hade köpstopp men jag hittade världens kap att jag var tvungen att slå till!! Jag kom hem med skamsen uppsyn och tittade på E med stora hundögon, så visade jag mitt kap och han berömde mig! 

Mitt kap

Cowboys boot's, förr 1299:- Nu 400:- Topshop

Nytt och fint!




H&M för hela slanten, byxdress och klänning, runt 300kr/var. Köpte inte, hade som sagt köpstopp! :)

Pellies Kap!

Zara- blommig klänning 399:- / Zara Linne med fransar 79:-
Skitsnygg blommig klänning som jag tvinga henne att testa, var kul att se hur kärleken lyster ut hennes ögon när hon satt på sig den! :) Ser ni det gula linnet som hänger bakom? Den med fransar, den fick följa med henne hem också, fast i brunt.

Fick precis en idé om vad vi ska handla till Pellie som födelsedagspresent! Jag tror hon kommer att gilla den!

Tips!!
www.modekungen.se - jättefina kläder och skor!! (iförsej hade dem fina väskor och accesoarer också!)

Nu är det så att jag letar efter en bohemisk creme vit klänning, lite indian inspirerat och gärna tunnt tyg med broderier. har ni sett något sånt som ni kan tipsa om?(som inte är Zara) Den ska sluta vid knäna ungefär, alla tips är välkomna!

Zara Personalen
Appropå Zara, jag funderar på att göra en undersökning om Zara personalen. Här i sthlm har jag aldrig mötts av ett leende på Zara, alla ser så snorkiga ut som om jag som måste betala är så himla jobbig. Att ens fråga om hjälp känns läskigt, så nu är frågan: Har ni haft samma upplevelse? Jag och Pellie spekulera om det var någon slags personalpolicy? Man blir helt ärligt ledsen, man går liksom därifrån med en dålig känsla i magen. Men jag vill veta om jag bara har haft otur varje gång eller om det är nåt fuffens på gång. För då tänker jag bannemej ta tag i saken!

Dagens Händelser
Gick på balett idag, såg "Ringaren i Notre damn"- den var super fin! Dock har jag sovit 5 timmar inatt och nicka till vid ett antal tillfällen för att musiken var ljuvlig för mina sömniga ögon. Såg kanske 87% av föreställningen och det jag såg var vackert! Dock skäms jag för att jag somnade bland alla sofistikerade damer. Dem måste ha skrattat åt mig, en det bjuder jag på!

Annars så har jag tokstressat idag, hade en massa småfel att fixa innan vi levererade produkten och nu är den i hamn! Så snart ska man få se den på deras sajt och på våran :) *stolta mamman*
Synen har inte hört av sig, håller tummarna att det blir denna vecka dem hör av sig åtminstonde! Fick veta av min kära storsyster att jag ska till läkaren på fredag, YAY! (inte), men jag måste göra det. Kanske får lite svar på alla dessa frågor, annars kanske man ska anmäla sig till programmet på 3:an. Vad heter programmet? hm...*googlar* "Diagnos Okänd"? Well det reder sig!

Näää nu ska jag gosa med mannen :)

PUSS!

1 kommentar:

Tack för kommentaren!