Sidor

fredag 17 april 2009

Blogg: Dagens shopping

Hade Pellie på telefon idag då jag skulle lämna tillbaka den vita klänningen från Gina Tricot eftersom jag inte var 100% på den. Då nämner jag att jag har gillat en klänning som finns där för 149 kronor det slutar med att jag mms:ar en bild på mig när jag har på mig den. Svaret löd: Du måste ha den! 
Sagt och gjort, den blev min!

Sedan lovade jag att visa hur byxorna och byxdressen såg ut på.

Byxdress


299:- Lindex
Syns inte så bra på mina mobilbilder men det byxdress:en satt super bra! Är grymt nöjd med den ;)

Haremsbyxor


199:- i butik, Lindex Haremsbyxa
Haremsbyxa, otroligt sköna, tog inte med så himla mycket häng eftersom jag vill använda lösa blusar över. Lite lagom mkt häng dvs ;),

Plock från Gina Tricot

149:- Gina Tricot
Jag tyckte den var fin där men jag ska testa hemma och se om skatten tycker likadant!

E är skyldig mig en bikini, så vi ska testa denna imorrn. Tror det röda är fint på mig när jag är brun, nu måste jag bara träna!

Ska testa kläderna hemma nu, ska se om dem känns lika fina! Tar kort med digitalkameran då, imorgon ska E testa linnen och shorts. Har ni några bra tips på shorts?

Annars så har jag sovit så otroligt lite idag att man kan tro att jag är en zombie. Ser iaf ut som en! Vi käkade hos Bea & Alex, grillmat..mums! Sen slöade vi framför soffan, eller nja E gjorde det. Jag och Alex åkte in till Ica och handla lite, sånt där nödvändiga saker som knäckebröd, ost och tomater. Jag har fått en grej för knäckebröd med tomatskivor på, så Gott!! 

Medan jag testar mina kläder så får ni roa er med en hälsning från Alfons aka Affelaffe.

Ni har väl inte missat mina två små rackare? Affe är en och så har vi Hampus


Men hampus film får ni se en annan dag, den är så gullig!

Hörs snart igen!

2 kommentarer:

  1. LOVE the dress för 149:- :) ala sailor style å börjar själv bli sugen på en byxdress efter alla dina fina köp! Hoppas det gick bra att jobba igår, vi hade det trevligt men jag va hemma till halv ett. å drack inte en droppe alkohol :) måste boka in en solig dag på din balkong snart igen! nästa helg kanske? HOPPAS PÅ SOOOOOOl!!! Puss

    SvaraRadera
  2. jaa, jag är lite sugen på att köpa en sån klänning jag med.. ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!