Sidor

lördag 18 april 2009

Nya bilder

Kaos- Tumult

Så här ser det ut när E har letat fram kläder för kvällen...ni kan ju gissa vilken chockad min jag fick när jag kom in i rummet! Kaos! Kläder överallt, tror tom jag hittade Hampe under hans tisha..
Haremsbyxorna, tycker dock inte att man ser att grenen är längre ner än vanligt? Har på mig ett chockrosa nagellack som jag fick i födelsedagspresent som jag invigde i påskas. Älskar den! Speciellt nu när man fått lite färg.
Lite tydligare nu kanske?

Dagens Outfit
Dessa sötisar hade jag på mig idag, ballerinor köpta på h&m förra sommaren. Då var dem hårda som sten, inge sköna med andra ord. Men nu är dem perfekta!

, tröja- Gina Tricot, tights-Veromoda, jacka- divided, ballerinor- h&m


Här strosade jag omkring i villa idyllen, på väg hem till min baby!

...Har ni kikat på Matthew Williamson's kollektion för H&M?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!