Sidor

måndag 30 mars 2009

Tar mig i kragen

Okey, jag är svintrött men jag får Inte vila, för jag har bestämt mig att slutföra offerten först!
Har gjort mig en härlig kompott utav tonfisk med avocado och tomater med en brödskiva såklart! ;)
Har lovat mig att skaffa en bluetooth enhet vid nästa jobb så att det blir smidigare med bilderna!

Har dessutom lyckats får en tid för läkaren i slutet av april, 29:e..bävar!! Men det är för mitt bästa, på det lyckades jag få dem att lova att nu på fredq så ska dem söva ner mig.  Jag ska nämligen undersöka vad som är fel på mig, min trötthet och brist på b12 är grymt jobbigt. Känns som om jag kämpar mot mig själv och det slutar med att man är trött på sig själv jämt, liiite jobbigt med tanke på att jag måste stå ut med mig själv resten av livet :) Men det kommer att lösa sig!

Ikväll ska jag berätta om min helg och hur det gick med offerten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!