Sidor

torsdag 26 mars 2009

Shoppingtur med en ängel

Imorrn ska jag möta min lillsyster för en shoppingtur nu inför våren/sommaren, men eftersom hon befinner sig i mellanåldern är det svårt att hitta vad som kan vara snyggt utan att vara "vuxet". Jag tycker det är så sorgligt att mode/utseende redan är så viktigt för barn redan vi 8år, jag vet att man har en åsikt men när man ser 10åringar ha klackar och för korta klänningar med höga stumpor så blir man orolig. 
Vi får se vad hon säger men jag tror stark på Indiska och blom- inspirerat till henne. Jag kommer satsa på indian/exotisk så indian/hippie/blommor på henne känns helt rätt, vi är väldigt lika till utseende så vi passar i samma färger.Detta hittade jag hittills på h&m-shop online
Alla bilder är från H&M shop online.

Sen hittade jag fina saker på både Zara & Monki, jag kommer bli så avis :)

Om det går så vill jag att hon ska köpa träskor, dem kommer vara superfina på henne!

Jackan som jag vill hitta för att se om den är snygg till E är denna:



nä nu går mina ögo i kors, hörs imorrn igen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!