Sidor

söndag 22 mars 2009

Modebloggare

Har läst runt lite bland modebloggare och har hittat TVÅ par skor som jag vill ska joina skohyllan. Men jag sa faktiskt att jag inte borde köpa mer skor, så varför fortsätter jag att hitta nya?

Skor sommar 2009

Dessa fina indian-skor är från Deichman (som jag har runt hörnet) och bilden har jag lånat från Klings blogg. Dem kostar bara 299, ett par bekväma allaround skor...åh jag vill ha!

Dessa underbart fina skor är från Din sko och kostar 349 kr, pastellrosa fina skor. Dessa är ju inte så hög i klacken så jag kan faktiskt ha på mig dem en hel dag utan att dö. Min mor skulle vara så stolt just nu. Hon klagade jämt på att jag aldrig bar högklackat; "Vi kortisar måste använda de medel som finns". Dessa fina skor hittade iaf Fahrman bloggen.

Dessa snyggingar var inga direkt jag-går-på-moln-skor med snygga. Jag hittade dem på Hope-outleten i Barkaby, trots Outlet så kostade dem 1440:- men då får du ett par snygga Hope skor.

Skinnjacka

Denna skinnjacka hittade jag på Hope, kostade runt 2000 och var så otroligt snygg. Det framkommer inte på bilden men den är gräddvit, superfin! Kommer vara grym till alla pastellklänningar och dylikt. GE MIG!!

Annars då? Jo har haft finbesök denna helg och haft jätte trevligt! Lellie har varit hos oss från i Fredags och idag åkte hon hem, vi hann med ganska mycket trots allt. I fredags såg vi "Marley and Me", sevärd! 4/5 i dess kategori, otroligt fin! *kanske borde se den ikväll igen?* och såklart Let's Dance. Jag var nöjd med vem som åkte ut faktiskt, jag vill att Magnus ska vinna :) I lördags åkte vi ut till Barkaby Outlet och kollade runt, sen så gick vi till Ikea där vi åt lunch och handlade lite smågrejer hem till mig, såsom stora blockljus som luktar gott och mindre till badrum som luktar rosor. (Så that my roses really smells like roses hehe), muffinsformar,wokpanna osv. Sen bar det iväg till Kista Centrum där vi kollade runt lite och hittade en grymt snygg jeansskjorta till E och fikade med Catz och hennes besök från Gbg. Vi gick och såg "He is not that into you", vi vara alla oense om vad vi tyckte om filmen. Besökaren var en herre och han verkade tycka att filmen var skit, Catz tyckte den var dålig, jag tyckte den var varken eller och Lellie diggade den. Jag måste se den igen...var lite jobigt att koncentrera sig när någon suckar hela tiden. Både jag och Lellie diggar denna låt från filmen- love save the empty med Erin Mccaley.

Herrmode/Killmode

Jeansskjortan- från JC 
Vad tycker ni? Kan E ha på sig den? (vad tänkte dem när dem satte den scarfen på halsen?! Måste ni visa skarfen så ha den på handleden åtminstonde...)

Vi har gjort om minpojke.se & minflicka.se kolla gärna och säg vad ni tycker!

Det var allt för idag, men hur var er helg? Berätta!
PUSS


En Dagens- från igår :) Toppen och halsduken från Ginatricot, klippta tights- H&M, jacka H&M båda från trend och Kängor från Wedins och slutligen Tygpåsen/väskan från Marc by Marc Jacobs.

1 kommentar:

  1. Oj, ett av dina längsta blogginlägg nånsin...me likes it! :D
    Jag har faktiskt också kollat in dom puderrosa skorna. Superfina är dom..synd bara att högklackat och jag inte går direkt hand i hand...just det.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!