Sidor

måndag 23 mars 2009

Mina nära & Kära

Jag måste bara säga att vid dessa få tillfällen då min styrka falnar är det skönt att ha sina vänner och sin släkt. Bara att min lillsyster är på väg hit piggar upp, jag älskar min familj. Sen att lillan har en ängla-själ gör att man blir lite mer fridfull. Hon är 14år och i sommar ska hon fylla 15år, men i mina ögon är hon alltid lillan, min lilla vackra syster som verkligen är en på miljonen. Hon gör mig så stolt!!

Annars så har jag skapat en mantra; jag är stark och otroligt begåvad.
Om jag tänker så länge nog kanske jag kan stänga ut alla andra tankarna som gör mig osäker och stressad? Jag tror det, en dos av den mantran och kärlek från Herr E, stora och lillsyster kommer göra susen! Dessutom har jag nyss tävlat på Ebba's blogg så vinner man där så kan jag vända hela denna måndag till en supermåndag, jag kan skriva hur min dag avslutas senare idag.
Om du också har en dålig dag kanske du också vill tävla och kanske vinna något fint? Inlägget heter: Mota bort måndagsdeppet, tävla du med! Annars uppskattar jag verkligen tips och råd, vad gör du när du är deppig och tappar tron på dig själv för en stund?

Sen undrar jag om n har hört om 2,6 miljonerklubben?- dem jobbar för kvinnors hälsa och livskvalité.  dem ska nämligen ha ett seminarium som handlar om Stress och nu när jag har en dag som denna så känns det klockrent! Skulle ni tänka er att joina mig den dagen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!