Sidor

måndag 23 mars 2009

Hårfärg & Träning

Hello igen!
Sorry, nu ska jag skriva om hårfärg igen men efter att jag läst kommentarerna så har jag kommit underfund med att Sara kan ha rätt. Jag menar har ni sett någon snygg rödhårig tjej som är brun i hyn? Jag tänker omedelebart på tanter som ligger och pressar på nån strand i italien. Neeej tack, men man kanske kan köra på ljuskastanjefärgade slingor?
Hittade iaf en bild på mig från nyår för typ 2år sedan, DEN hårfärgen var ju snygg. 

Frågan e bara hur jag lyckades med den? Har för mig att jag inte färgat eller nåt utan att det blev så, har börjat få den färgen igen men jag vill ha det jämt, eller? SUCK, jag vill nog bara ha en förändring. (bortse från den minen e ni snälla, jag var inte ens berusad den kvällen...trots nyår. Jag hade åkt fram och tillbaka den kvällen eftersom vi hade glömt all vår dricka hemma)

Har smått ångest för att jag inte tränar, jag saknar den där känslan man får efter. Lyckorus typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!