Sidor

tisdag 24 mars 2009

Gamla kap

Jag var ju som sagt hemma hos min storasystern igår och hittade gamla kap som har glömt bort bland hennes grejer. Den kvinnan har verkligen en massa kläder/väskor/skor/smycken well you name it!

Jag hittade min gamla bruna skinnjacka (ja, jag har en skinnjacka...hade helt glömt bort det) och min helt underbara gröna väska från Paris!
Trodde att våren hade uppenbarat sig för iår men icke, idag har man fått se snöstormar som håller i 10min sen så lugnar det ner sig i ca 20min och så kommer en till osv osv. Men snart ska jag få ha på min jackan och väskan.

Grön Väska

Nu vill jag ha en i chockrosa så är jag set! (inte men jag kan försöka övertyga mig)

Denna helg ska jag ut och shoppa med lillsyster, förhoppningsvis hittar jag inget för mig. Vad jag däremot blev glad över var att jag fick värdecheck/premiumcheck från Åhlens och H&M, som en liten present så där. Känns som jul, speciellt nu när snön har tagit staden i besittning igen. :(

Ett tips för alla ni som älskar Lindex, om du skriver in dig på deras nyhetsbrev så får du en kupong som ger dig 25% rabatt på valfri vara. Se så, skriv in dig på Lindex nu!
Jag ska köpa nya strumpbyxor, ett tips som jag läste på Fahrmanbloggen. Ser faktiskt ut som chanels strumpbyxorna fast typ 2200kr billigare,  YAY! Hade varit kul att få hitta några med spets framtill också..någon som sett sådan?

Annars då? Jo, idag har jag varit runt olika barnbutiker och delat ut visitkort till babyfotoalbum och babybloggar som finns på www.minpojke.se & www.minflicka.se, det gick bra och alla var positiva! Nästa vecka ska jag se om Polarn & Pyret kan tänka sig att samarbeta med oss på något sätt. Så håll tummarna! ;)

Puss

1 kommentar:

  1. vad lustigt, jag tänkte faktiskt köpa dom strumpbyxorna nu till helgen - innan Fahrman skrev om dom. (Läste om dom i en annan blogg för ett par dagar sen, haha)
    Hoppas det går bra med dagens shopping!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!