Sidor

torsdag 26 mars 2009

Bilder från gårdagen

Hello, nu har mina fötter få vila lite och samlat sig för ytterligare lite shopping, dock är detta grymt nära och finns under samma tak. Jag älskar Gallerior!!
Iaf, har laddat över bilderna på kavajen och på skorna.

Tiger Kavaj/ Herrmode/Killmode

Denna är "smalare med kort slag" (fattade knappt men när hon visade förstod man) Sen är det ingen klassisk med två knappar utan med tre knappar, den är trend tydligen.

Sen så letade vi som sagt efter skor, det var inte enkelt ska jag berätta! Det finns knappt några coola gubbskor..vi ville inte ha tråkiga affärsmäns skor utan nåt med det lilla extra. 

Gubbskor


Inte helt wild and crazy men har iaf någo detalj som gör att den sticker ut :)

Jag övertyga E att han skulle visa skjortan med jeansen på, hur snyggt som helst!

Han tyckte det skar sig med färgerna, jag tycker det blev hur snyggt som helst, vad tycker ni? Om ni säger att jag har fel kommer han vara överlyckling annars så är han van att ha fel ;)

Annars så hade vi tur med vädret och passade på att föreviga det ögonblicket!

Nu ska jag köpa sådana tights från Lindex som jag snackade om tidigare, pellie ska ha dem på sig på lördag. Sen ska jag köpa en miralfoundation från maybelline (recension kommer) och sen ska jag se om skinnimitationsjackan (herrmode) från h&m är lika snygg som på bild. För då blir det nog ett köpt där, det är bra med en vårjacka som inte kostar skjortan!
Sen så ska jag äntligen köpa en strykbräda!!! TJIHOOOO

puss!!

2 kommentarer:

  1. Men Gabsi, klart färgerna "skär sig"...det passar ju inte ett dugg....haha, just kidding. Ser fint ut.

    Fast det ser ut som man kan förstora bilden när man för pilen över bilden, men det blir ingen förstoring...fast det är kanske meningen!?!?

    Vad fiiiina ni är på bilden...båda ser så lyckliga ut såååå.

    SvaraRadera
  2. det ser jätte fint ut skär sig inte alls :) hetingar ni är dååååååå ;) Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!