Sidor

måndag 23 mars 2009

Ångest inför framtiden

Jag har fått en släng av ångest, förhoppningsvis är det bara tillfälligt och att det går över innan jag somnar inatt. Finns det något värre än att somna med oro i magen?

Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, jag har sökt några extra jobb så att jag inte blir så stressad över hur många kunder jag måste få in varje månad. Känns skönt att få jobba där jag vet att jag får min lön varje månad. Speciellt om jag får dem jobben jag sökt nu, mode har samtliga gemensamt. Finns några som det klappar extra om men det är väl 1000 på ett jobb, kan man ge sin blogg som referens? ;)

Vad ska man göra i framtiden då? Kommer jag kunna jonglera mellan konsult och butik resten av mitt liv? Tycker iförsej att det låter ganska lockande, frågan är bara om företagen tycker likadant? Jag VET att jag är duktig säljare och jag VET att jag är grym på digitala medier men ändå så tvekar jag, varför??

Nu ska iaf min kära lillsyster hit (är hos min storasyster och ska fixa hennes dator) och då får hon peppa mig en massa, sen ska storsyrran bjudan på middag. E kommer också! Har typ aldrig hänt, en sak som fick mej att le är iaf att jag vet vad han kommer bli uppspelt över..så jag ska nog ta och köpa lite frukt så att han får leka lite.

Jag berättar ikväll om jag hade rätt och om vad det rör sig om.

Puss så länge..skönt att få skriva av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!