Sidor

torsdag 26 mars 2009

Shoppingdag- ett helvete för mina stackars fötter :)

Så vi började dagen med att låååångsamt ta oss upp ur sängen, sen så gick vi till stinsen för att
a)plocka upp E's kläder från skräddaren
b)köpa lindex-strumpbyxorna

Hade ju 25% rabatt på Lindex, men så sa hon kassörskan att det var 25% på ett helt köp, så jag avstod från att använda den och kommer att återkomma imorrn :)

Eftersom jag tvättade håret idag fick jag föna och platta så det tog sin lilla tid, vi kom hemifrån vid ett :D 

Killkläder/ Herrkläder

E's kläder: whyredkängor, whyred-jeans, acne trekvartsärm-tisha, ysl-solisar, björnborg bag och hans rock med skinndetaljer. Kollar imorrn vad den heter.

Dagens

E tyckte jag såg ut som en filmstjärna med mina solisar, den raringen! (syns Inte att jag plattat håret)

Jag hade på mig min H&M- kappa(organic cotton), mina gråharemsbyxor från H&M, en svartlångärmad  top, Marc Jacobs solisar, marc by marc jacobs tygpåse och mina kilklackskor från hm...inte så bra att gå runt Hela stan med dem på kan jag meddela!

Tyvärr så vart dagen försenad eftersom jag vaknade på fel sida, tog för lång tid på mig och sen fick jag jättedåliga nyheter. Inte för min del utan en väldigt nära vän har fått höra någon hemskt och jag blev så otroligt ledsen för hennes skull. När ska livet ge henne "a break"? Jag älskar dig och tänker på dig, min allra finaste du!

Eftersom E är på sin "brat-party" där man måste ha "fina rosa skjortor från La Chemise", fast E tog ett annat märke och så ska man ha feta guccipjucks på festen..men som TUR så hittade vi jätte fina classy- gubbskor från Italien. Han har på sig dem nu så jag vet inte vad dem heter men vi hittade dem på Sturegallerian, tro mig vi letade överallt!! Plus att vi hittade en kavaj från Tiger med treknapps-knäppning och inte så lång, var som gjutet

Däremot har jag bild på en skjorta som både jag och E föll pladask för!! Från shirt factory, vet inte om man ser det men den är :blå,vit och grön. Tar fram hans ögonfärg och är cool!

Herrmode/ Killmode


kostar 999:-, hittade den på shirt factory på NK-sthlm. SUPERSNYGG!! Blir grymt snyggt till kavaj, snygga svarta slimmade jeans och kanske en illgrön näsduk instoppad i kavajen? Eller till jeans/chinos så kavlar man upp ärmarna.  Snyggt om man har någon snygg detalj på armen då, kanske någon kul klocka eller armband?

Jaja, nu räcker det för mig..imorrn blir det mera från denna sidan. Nu ska jag lägga upp mina fötter så att dem får vila lite, förvånar mig inte om dem har blåmärken imorrn med tanke på att vi rusade den sista timmen överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!