Sidor

måndag 1 november 2010

Vilken vecka!

En mycket trött men lycklig Pepita!


Det har varit en låååång vecka med en massa inplanerat, denna vecka tänkte jag bara sova! Men denna vecka blir nog rätt späckad ändå :) Höstlov, småsyskon som jag vill ha över, BVC träff (twins), Ikea och sen jubb men helgen! Då blir en massa vila! (tur att man inte har barn!).

Jag fick en massa fint i lördags och igår, hade så himla kul i lördags med mina fina vänner så igår trodde jag att jag skulle få ställa in då jag hade firat för hårt :) Men sen hittade jag en alvedon och en kall dusch senare mådde jag super, gick och handla mat (det vart svettigt) och sen fixade jag maten i sällskap av E's mamma och syster (lite missförstånd med tidpunkten). Det var rätt bra att dom kom över för då slapp jag tänka på annat än det vi konverserade om och matlagningen :) Tänkte att ni skulle få se vad jag fått men jag har inte hunnit fota ännu, nu ska jag till träningen. Kusinen som övertalat mig, får se hur jag klarar av det! Känner mig fortfarande lite skakis!! Fy, man har verkligen blivit känslig på äldre dagar...

Yes, I'm oldie but I'm Goldie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!