Sidor

fredag 12 november 2010

12 Nov 2010

Om några dagar fyller min underbara storsyster år, om några dagar kommer jag få se Harry Potter, om några dagar får jag provresultat, om några dagar kommer min fina fd roomate att hälsa på mig (hon bor i gbg annars). Jag har mycket att se fram emot nästa vecka - men först jobbar jag den här helgen och det ska bli kul! Har saknat butiken och kunderna, förutom att jag ska jobba i butik så ska jag få färdigt en design som jag satt en deadline på till på söndag :)

Dagens!


Tröja- Gina T, Strumpbyxor, väska & kjol(som man inte ser)- H&M , Halsband- David&Martin for Weekday, brills- Oscar Magnusson

En gammal favorit som jag har tvingat mig att avstå från så att den inte blev helt förstörd utav mitt användande, som då ledde till att jag glömde att jag hade den :)


ÅH! Jag hittade nyss en oanvänd bonus som jag fått från H&M från förra månaden, trodde jag hade använt den men ICKE! hehe, känns som man vunnit på lotto :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!