Sidor

tisdag 16 november 2010

Imorgon är det Harry Potter Galapremiär!

Jag hade en grymt trevlig kväll med kusinen och hennes barndomskompis A + A's lillasyster. Vi minglade runt (läs: satt och skratta för oss själv i ett hörn med ölen i högsta hugg) och när dokumentären satte igång (som för övrigt var riktigt bra) så inser jag att jag är rätt kissnödig. Så dom sista 15 minuter kved jag och flackade med blicken mot utgången och tänkte om jag skulle tvinga dom som satt bredvid oss att resa sig upp för min skull...men jag höll ut! Och vilken tur att jag kom fram till toan i tid, annars hade den kvällen inte sparats i samtligas minne som take that kvällen utan kvällen Pepita kissade på sig :D
15 Nov- Dagens!
tröja & skjorta - Gina T, Halsband- Weekday, Leggings- MQ

Nu ska jag fortsätta kolla på Harry Potter filmerna, för imorgon ska jag ju på Premiären! Men innan det ska jag träffa Bea för att fika och kolla om det finns några kläder/accessoarer  som man vill bära istället för det tråkiga man har i sin egen garderob (fast, jag är nog mer ute efter strumpbyxor och smycken till en klänning jag vill ha på mig...som jag fick i present btw! ).

Ännu en bra nyhet är att min chef behövde byta helg med mig så jag får jobba ännu en helg Men då är jag ledig nästa så då kan jag parta med mina fina bästisar på den finaste dockans födelsedagsfest!! TJOOHOO, can I get a WOOP WOOP!? ;)

1 kommentar:

  1. Yaaaaaaaaaaaaaaay!!!! Va glad jag blir att du e ledig då, va kul vi ska ha!!! :) puss <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!