Sidor

fredag 12 november 2010

Utan några svar

Jag har idag varit hos tandläkaren, jag har alltid varit rädd att åka till tandläkaren och hela upplevelsen är inget jag önskar mig i julklapp men jag är iaf tacksam att den tandläkare jag har är en schysst tjej som alltid fått mig att känna mig bekväm! Idag påbörjades rotbehandligen, jag har ingen annan att skylla än mig själv (men det händer ibland att jag skyller på oturen) så det är bara att punga fram pengarna och att inte glömma bort att borsta tänderna (vilken läxa jag fått av ödet...igen är det inte mitt fel utan ödet...oturen inte jaaag hehehe)

Eftersom jag har jobbat ganska mycket hemifrån den här veckan har det inte blivit några dagens, så när jag äntligen skulle till stan för att kolla runt innan jag skulle till tandläkaren så tänkte jag fixa mig iordning. Men jag var helt inspirationslös, "inget att ha på sig!"- syndromet igen och jag kollade runt på minoutfit.se för att se om jag kunde hitta något. När jag väl kommer på vad jag vill ha på mig så är alla mina strumpbyxor i tvättmaskinen och tvättas, suck! Men till slut blev jag nöjd :)

det bästa med den här historien är att jag hinner komma ut när jag inser att jag inte pussat E hejdå, så jag springer ifatt honom (har gick en promenad med prutten) men då tror Chewie att jag vill leka så han skuttar ner på marken och studsar rak upp på mig. Så jag gick runt i stan med Chewie tassavtryck på min byxa, klockrent :)

Idag skulle jag egentligen ha fått svar på ett par prover jag tog för ca 2vk sedan, men icke jag får hålla mig i ytterligare en vecka BAH! vill bara få svaren så att jag vet om jag klarar mig :)

Nu ska jag ut med min håriga stora bebis innan jag ska sussa, imorgon ska jag träffa min fina mamma i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!