Sidor

onsdag 3 november 2010

Beslutsångest

Idag var jag på Barkarby Outlet med min baby, han skulle ju köpa ett par skor till mig och då tänkte jag att det vore schysst om han slapp pröjsa tusen riksdaler för ett par skor till mig. Så det sluta med att jag hade beslutsångest och vi tog hem två par till mig! Så då fick han lägga tusen riksdaler på Två par skor istället! hehehe, han är faktisk riktigt snäll som lät mig ta hem två!
Ni ska få se dom snart!

Sen gick vi vidare för att se om vi hittade några snygga jeans till E's jeanshög i garderoben och ja, som vanligt så levererade Whyred.Vi skulle bara hitta ett par jeans, men när vi gick till kassan med ett par jeans så kommer jag på att han behöver ett par kostymbyxor. Så vi kollar runt för att se om det fanns något och det hittade vi men det var så svårt och se hur det skulle se ut när han hade en ganska poppig t-shirt på sig så jag bad honom sätta på sig en skjorta. Den skjortan satt perfekt så ja, det sluta med två skjortor, ett par kostymbyxor och ett par jeans :D

Sen gick vi vidare till Ikea, där hittar man alltid saker. Inte sant?

Dagens!

Kofta (ny!), Linne, Strumpbyxor och armband- H&M , Kjol -Weekday, Glasögon- Pepe Jeans

Jag fick koftan av E's fina syster! Tycker den passar perfekt till min kjol!Det kan bli snyggare om jag sket i linnet under och hade ett större halsband men jag hade lite bråttom :)

Tänkte att ni skulle få se på två presenter jag fick i helgen, har inte riktigt orkat fota grejerna ännu och kläderna som jag fick (som för övrigt är så himla snygga allihopa!!) får ni se på Dagens.

Presenter! <3
 Dessa är från min mamí, jag älskar blommor! Nu står dom fint på mitt kontor :)
Så himla gott det här! Fick det av E's Kusin, lyx choklad och gott kaffe med smak av choklad och så är jag himla nyfiken på hur teet smakar!
Fick dessa söta örhängen av E's mamma plus en bok jag ser fram emot att börja läsa! (läser redan på en så efter den så ska jag betygsätta "Tant Julia och författaren").

Nu ska jag sussa! Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!