Sidor

onsdag 17 november 2010

16 November

klänning (ny!) och kavaj från H&M Trend, Väska- Marc by Marc Jacobs, smycken- Gina T

Harry Potter filmen var grymt bra! Den var så intressant att varken jag el Bea uppfattade att det faktisk hade gått 2,5h när den tog slut...vi ville se mera! Den var inte lika up tempo som 6:an var men den var riktigt bra! Den får 4/5 möjliga, tror att den sista filmen kommer få fullpott :) Läste på Kenzas blogg att den sista filmen kommer i sommar, räknar ner dagarna! Det var väldigt spännande, fast inte på ett stressande sätt utan för att man bara ville veta, sen så grät jag i en scen. Fan vad pinsamt det var! Men så hörde jag snörvel överallt- då kändes det genast bättre. Inte bara jag som kom ut ur salongen med röda ögon, Bea däremot var sjukt bra på att hålla sig från att böla!

Sen så åkte vi på efterfesten som var på Nordiska Museet, det var så fint inrett och så fick man äta en massa gott! En trollkarl uppträdde (jag såg inget kort som jag är..) och sen öppnade som godisbuffén! Det fanns två chokladfontän, en mörk och en vit som man fick doppa sina marshmallows i och en massa choklad, innan det fick vi en tallrik fylld med god mat!

Idag vaknade jag med illamående, sen när jag åkte till jobbet så kändes det värre men nu mår jag helt ok. Så länge jag inte har feber så är jag fit for fight för morgondagens jobb!

Nu ska jag ut med min älskade hårboll Chewie sen blir det sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!