Sidor

söndag 14 november 2010

Vilken vecka som väntar!

Bild
Igår så ringde mobilen medan jag var ute och gick med lillan, det är kusinen som ringer och meddelar att hon vunnit biljetter till förhandslyssningen av Take Thats nya skiva (där Robbie Williams är med) och att dom sedan visar en dokumentär om dom. Eftersom jag älskade dom när jag var liten så väcktes lilla Pepita till liv- såklart att jag vill hänga med! Så på måndag ska jag på det och på tisdag på Galapremiär och på onsdag...jobbar jag(?) och på torsdag får jag provresultatsvar och på fredag...jaja det räcker med början av veckan :) Idag känner jag mig utvilad och dessutom är jag ganska glad! Har mycket att se fram emot och är så glad att jag har fina vänner och släktingar som finns när jag behöver dom- puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!