Sidor

onsdag 24 november 2010

Sunk

Jag har verkligen bara sunkat omkring i mina "gå ut med hunden i snöstorm"-kläder idag. Har gått upp, åt frukost, gick ut med vovven och sen har vi suttit och jobbat fram tills att irritationen började bubbla upp. Då åt vi lunch och jobbade lite till, sen åkte E och hälsa på sin farmor och jag drog mig lite för att gå ut i snöstormen igen. Nu har jag varit ute med prutten och inser att jag fortfarande har på mig sunk kläder, så kan man inte hålla på! Så nu ska jag unna mig en ansiktsmask i duschen och sen ska jag skriva en köp-lista - för vi har ingen mat hemma!

Kan ni också få lite panik känsla när ni har haft på en mjukiskläderna en hel dag?

Funderar lite på julklappar btw, vad ska man köpa till folk?

Vi hörs när jag är fräschare igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!