Sidor

lördag 6 november 2010

Konstigt

Idag mår jag sådär konstigt, inte i kroppen! Utan mer sådär i huvudet, känns som en konstig dag där jag önskar att jag stod i en öde ö och njöt av att vara själv. Inte för att jag önskar att Lillan och min håriga familj skulle försvinna utan mer för att jag bara för en stund inte vill vara medveten om något annat än att jag måste andas och äta och njuta av solen...där kanske vi har det!? D-vitaminbrist maybe? Liksom att man slipper alla måsten, förstår ni?

Nu får nu slippa mina konstiga tankar för nu ska jag äta :)


Dagens!

skor (nya)- vagabond, Leggings- H&M, Topp (ny!)- Monki, Glasögon - Prada

Passade på att ta en bild när vi var på jakt efter en present till E's kompis som bjuder på afternoon tea imorrn. Kände mig lite too much när jag såg ner på mina kläder och insåg att jag även hade guldnagellacket på mig. Kändes väldigt ghetto, men äsch bärs!!

ps! visst är toppen fin? fick den av min fina vän Nasse :)

Dagens låt för mig är: Rihanna -Only Girl (In the world)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!