Sidor

torsdag 4 november 2010

Torsdag

4 Nov 2010

Skjorta & Kofta- Gina Tricot, Tights & halsband- H&M, skor (nya!)- Vagabond

Hade faktisk inga planer idag, gick upp, ut och busade med vovven och sen åt jag en mycket sen frukost så det blev en brunch och sen så lunkade jag till jobbet. Min lillsyster är här på besök, mamma bestämde sig för att åka till Dalarna för att besöka hennes mans släktingar så småttingarna fick följa med dom medan tonåringen stannade hos mig. Kul med besök! Vi har ätit tacos och ska snart lägga oss i soffan och kolla på någon bra film, har någon av er sett Draktränaren eller The Backup plan? Är ganska nyfiken på dom nämligen :)

Var ganska glad över att få inviga mina fina mocka skor idag, då det var regnfritt här i sthlm :)

Nä nu ska jag vara lite social, fast på tal om social kan ni inte lämna någon kommentar? Uppskattar verkligen när jag får lite respons :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!