Sidor

söndag 7 november 2010

Funderingar

Jag funderar om jag ska ändra lite på innehållet på den här bloggen, om jag kanske skulle skriva lite om herrmode också? Jag har gjort det till och från men eftersom jag inte fick någon feed back om blogginläggen så har jag lagt av med det (åh så irriterande att jag måste sudda och skriva om vartannat ord eftersom mina naglar är i vägen, vem står ut med långa naglar??!) men intresset kvarstår, så lite mer herrmode ska med in här :)

E har klippt sig! Jag tycker den här frisyren är så himla snygg!
Det var lillan som fotade honom, vet ni!? Frisören frågade vem av oss var hans tjej, kan meddela att hon fick tre olika äcklade miner när vi informerade henne om att jag var hans tjej och hon var MIN lillsyster. Nästan så att jag ville skrika att hon bara är 16år! Men sen så insåg jag snabbt att det var en komplimang till mig, för då kanske jag ser jämgammal ut med en 16åring :) (eller hon äldre än sina 16år men det kan vi fetglömma hehehe)

Idag har jag firat E's kompis som fyllde år, det bjöds på goda små scones, morotskaka, sockerkaka med vallmofrön, kladdkaka med dumlebitar i, äppelpaj OCH tårta! Jag vart för mätt innan tårtan serverades men allt var så himla gott!! Hans tjej hade bakat allt själv utom tårtan då- och dom har en 1åring hemma. Eloge till hennes insats!

Innan det så var jag ute med lillan och Chewie på en långpromenad, vi var ute i nästan 2timmar. Vi hade Chewie på långlinan och det skötte han exemplarisk, men vem bryr sig? hahaha, jag och E kom på att det enda vi pratar om är Chewie, Chewie ,Chewie och Chewie. Stackars folk, om vi skaffar barn ihop kommer vi tjata ut vårat barn...nä så får det inte bli!

När vi kom hem så var jag så sjukt hungrig på något salt (nästan så att monstret hungrigapepita kom fram), behövde äta middag! Mina helgcravings alltså, idag var det sushi! Blir ni monster när ni är hungriga?


Chewie var också sugen på sushi :)


Nä nu ska jag klippa dessa otympliga naglar och sen jobba på lite innan jag säger nattis!

1 kommentar:

  1. Ja, med tanke på hur mkt ni snackar om Chewie så kommer nu bli helt vidriga som föräldrar. Alla vi (jag) utan barn kommer inte står ut med er, så ni får hänga med likasinnade.

    hahaha.
    Puss på er :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!