Sidor

tisdag 9 november 2010

Happiness!

Idag fick jag veta att jag vunnit biljetter till Harry Potter Galapremiären! Är så himla glad!.... ja det finns en liten nörd i mig :) Så på tisdag ska jag gå på premiären, då kanske E ska med mig dit. Men först måste han se alla filmer så att han vet vad det handlar om :)

Eftersom jag jobbat hemma hela dagen har jag faktisk inte klätt mig i mer än i mjukis kläder så ni får ingen dagens, men istället får ni se E's kläder från igår. Äntligen bär han jeansen som jag jagade runt hela Stockholm :) Dom heter Drain och är riktigt fina!

E's Outfit
Jeans- H&M Drain modellen, T-shirt- Vailent (Carlings)

Vad tycker ni om vädret då? Jag tycker det är riktigt mysigt, jag går ändå ute med prutten minst 3ggr om dagen. Nu när det är snö ute så tycker han det är extra kul så då får jag trampa på i snön :) Men ska jag vara ärlig så slipper jag gärna den piskande vinden, fy för den alltså! Annars har jag inget att klaga på, ikväll ska vi dricka varm choklad med mini marshmallows.

Nä nu ska jag ha lite "me time", dags för en inpackning och ansiktsmask, får passa på när min baby är på träning!

1 kommentar:

  1. ingen förtjänar det mer än du, min lilla sockerkaka <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!