Sidor

söndag 28 november 2010

Mysig 1:a Advent

Ja vi har tagit det väääldigt lugnt idag, hade tänkt att baka en massa men efter en hel natt av festligheter så insåg jag att min kropp bara klarade av att städa och inreda med massa julpynt (note to self: köp mer julsaker!). Efter att jag dammsugit hela lägenheten så var jag helt död men då traskade vi till City Gross för att handla massa söndagsmys (bakismys) och en saffranslängd för orkar man inte baka så kan man köpa till adventsfikat :D

Tänkte visa er hur det blev, så lite bilder ska jag ta! Jag hade såklart inte tid att fota mig igår i min partyoutfit men det blev i sista minuten byte och jag vart ganska nöjd ändå. 

Men innan jag går och dör en stund i soffan så ska ni få se vad jag hittade i stan i fredags, fick ju ett presentkort av Dockan så det användes flitigt!

 Kostade 29,50 :-

 ....man kan aldrig få nog av örhängen, eller iaf inte jag ;) 29,50;-

Rosettarmband
Tyckte det här rosettarmbandet var så fint! Lagom gulligt och inte så stort (med andra ord inte i vägen)

 Kostade bara 29,50:- och den finns i olika storlekar, eftersom jag har ganska små händer så blir oftast armband för stora på mig men den här sitter stadigt på handleden :)

Nytt nagellack!
 Jag har ju ett nagellack som är metallic i guld och nu köpte jag ett i silver också.

Btw, jag hade jättekul igår! Det var riktigt roligt och så fick man dansa av sig och skratta en massa, dessutom fick jag sällskap i bussen (åh vad nöjd jag är över att Nasse bor i närheten) och så mötte jag upp min baby vid busshållplatsen. När vi rörde oss hem så kom lillan traskande mot oss med vår underbara bebis, han blev så nöjd över att se oss komma gåendes. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!