Sidor

onsdag 3 november 2010

Vagabond Ultima & Cathy

Vi var ju på Outleten igår, grymt snygga skor hos Vagabond! Skynda och fynda nu mina kära, jag är ju en sucker för Vagabond. Dom gör snygga skor som håller! Sen är det en plus i kanten om man hittar skorna på en Outlet också :)

Vagabond Cathy- Mocka


Jag har varit kär i modellen och tänkte köpa den i butik fast i svart läder istället, för mocka är inte alltid så kul. Det var därför det var så svårt att bestämma mig för vilka skor jag skulle ha, för modellen är snygg, färgen är snygg, den är skön att gå i men den är i MOCKA! Så hit med alla tips på hur jag ska hålla den så snygg som möjligt!!

Vagabond Ultima



Älskar skorna! Så himla coola, älskar att dom är lackiga och ändå den där lite grova kängkänslan. Love it! Det är inte syntet så dom andas! Det bästa var priset, bara 399;-

Vad tycker ni om mina nyinflyttade skor?
ser ni insidan? Tyckte det var kul med mönster inuti  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!