Sidor

måndag 22 november 2010

Konstig känsla i magen

Idag har jag nog vaknat i helt fel sida, somnade med stress känsla i magen och tankarna bara snurrade runt och runt och runt. Drömde mardrömmar (om spindlar, en massa spindlar och min räddare räddade mig inte, han lät mig klara mig själv mot alla äckliga spindlarna) och när jag skrek i drömmen så vaknade jag helt svettig och ledsen. Somnade om och så fortsatte drömmen :( Sen gav jag upp och gick upp och dagen har bara fortsatt sådär dålig, nu fixar jag lite lunch till mig men det känns så onödigt så hopplöst allt. Fy vilken hemsk känsla jag har i magen alltså, ska nog kolla på nåt kul på tv så kanske jag rycker upp mig?

Liten titt på mitt nya nagellack från Mavala och min nya ring, bättre bild kommer ikväll :)

 åh vad glad jag ser ut, hahaha

Min nya ring!

Nu ska jag rycka upp mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!