Sidor

måndag 8 november 2010

Rastlös

Jag är rastlös, så rastlös att jag känner av det ända ut i hårtopparna. Jag vill komma fram till mål IDAG! Jag vill att allt ska vara färdig samtidigt som jag vill uppleva livet, vill känna att jag uppnår mina mål och inte skjuter upp det till en annan dag.  Well, nu ska jag lugna ner mig och andas. Varför ska jag alltid rusa fram? Ska komma ihåg gårdagen, ska drömma om morgondagen men jag ska leva för idag...sådetså!

Jag har btw blivit en riktig Hurts junkie, först tyckte jag vara någon enstaka låt var bra men nu älskar jag hela skivan. Får aldrig nog, ser fram emot den 5:e mars..en EVIGHET! (nä nu lugnar jag ner mig igen) Då man får njuta av en bra show :)

Dagens!
leggings- Weekday, Topp- Monki, Cardigan-Hope, Halsband- H&M och Glasögon - Oscar Magsnusson

Scary, titta på högra bilden! Visst ser jag skum ut? hehehe

Nä nu ska jag jobba lite istället, kan ni inte berätta hur ni mår i november mörkret?

Kram!

1 kommentar:

  1. Jag längtar också!!
    Får inte glömma bort att skriva ut biljetten sen bara ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!