Sidor

torsdag 18 november 2010

Slö

Jag ligger i sängen och drar mig, magen kurrar och jag borde gå upp. Har vaknat till och från sen kl 06.00 i morse men då jag tyckt det varit för tidigt för att gå upp har jag tvingat mig att ligga kvar i sängen. Nu är jag slö som attans istället, känns som om jag skulle kunna ligga i sängen resten av dagen om det inte vore för min kurrande mage... E är vaken, han stökar runt i köket, kokar vatten, kokar ägg, blir nog frukost snart :D



Idag ska jag försöka storstäda hemma, sen om jag orkar så kanske jag ska ta tag i min strykhög...jag skäms över hur länge den högen legat där. Jag brukar inte dra ut på saker men det där har blivit en grej, en som är lätt att skjuta upp :)

Godmorgon på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!