Sidor

söndag 21 november 2010

Vänner

I fredags kom min fina fd roommate hit, vi bodde ihop i malmö fast hon har flyttat hem till Gbg nu. Hon pluggar distans på en skola här i Stockholm som hon med jämna mellanrum måste komma upp till, den här gången stannade hon en natt hos oss! Vi åt god mat, spelade ett spel som vi hade som favorit när vi bodde ihop (jag förlorade..) och så kollade vi på film (läs: jag somna på soffan och hon fick kolla på film ensam), på lördagen så gick vi på en långpromenad och njöt av det vinter vita landskapet (innan det blev slask) och den friska luften innan vi dödshungriga mötte upp mina tjejer för brunch! Hon åkte vid 19 och jag lovade att åka och hälsa på henne i Göteborg, jag vill verkligen det! Det vore himla skoj! Idag har jag jobbat så jag har inte haft mycket tid att blogga den här helgen :S

Innan vi åkte till stan för brunch ....
 Har på mig mitt nya halsband från Gina T och glasögon från Prada (gamla). Kanske ska göra något åt mitt häxhår?

Dagens 20 Nov

kjol - Monki, Boxtröja & strumpbyxor - H&M, halsband - Gina T

Nu ligger Chewie och sover, Affe (katt) halvsover bredvid mig och E snusar på soffan (japp han somna där idag) medan Hampus (katt nr2)  äter som om det inte fanns någon morgondag (påminner mig om...mig själv? hehe)

Btw, jag lämnade tillbaka tröjan på H&m (buhuuuu) men jag kunde verkligen inte stå ut med det stickiga, jag skulle ha blivit galen om jag haft den på mig i över en kvart! Men jag hittade en jättefin ring på H&m som fick agera tröstpris, den här veckan ska jag hitta en present till Dockan som ska ha fest på lördag (...hmm Jag tror jag kom på en prefekt present till henne!) och då kanske jag hittar någon fin klänning till festen?

Imorgon blir det CorePulse (hej träningsvärk och robotrörelser resten av veckan) och nu kan jag inte skippa det då jag skrivit om det på bloggen!

Vi hörs imorrn igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!