Sidor

tisdag 30 november 2010

Nytt läppstift!

Innan ni börjar tänka på att jag faktisk shoppat åt mig själv (som jag inte skulle göra eftersom det ska shoppas julklappar!) så var detta inte mitt fel...

Jag var i centrum efter träningen och tänkte lunka hem, på väg genom centrum (på väg till bussen) så ser jag att dom öppnat en Make Up Store butik där. Eftersom det fanns tid att slå så gick jag in där eftersom jag såg att dom hade något jippo (jag tänkte: ah nyöppnat? bra erbjudande?vill ju ha ett läppstift..) Men när jag kommer innanför butiken så inser jag att dom bjuder på vin och tilltugg och min mage kurrade i samma veva så kommer det fram att det är klubbkväll men att jag förstås också får komma in och för all del ta lite lotter. Det utlovades priser! Jag skämdes eftersom jag typ kraschade deras klubbkväll och tog därför en lott, nr 57 (det var bara för att alla stod runt mig och manade mig att ta lott och att komma in.....plus att andra tog fler än en!) medan jag letade efter det där läppstiftet så tog jag för mig av en yoghurt (magen kurrade, jag tränade Satscorepuls!!) och så bestämde jag mig att nu ska jag köpa det här läppstiftet och sen gå. Jag var sugen på en läpppenna men det skulle bara vara av ren impuls (och för att försäljaren var grymt duktig) men så rörde jag mig till kassan och då, då ska dom dra lotterier! Så stopp och belägg, nu ska två vinnare utses, första numret....: nr 17! Tjejen hoppade av glädje och när säljaren räcker henne påsen så säger hon: "Grattis du har vunnit andra pris!" och nu ska vi dra vinnaren av det fina första priset (jag tänker att jag vill Inte vinna, jag skulle skämmas...jag är inte klubbmedlem..alla skulle tycka att det var orättvisst...men äsch varför skulle jag vinna? Jag tog bara en lott..behöver inte oroa mig för att vinna..phuuu) .....Nummer: 57!!! (fanskap!!) Vem är nr 57? Alla kollar omkring i lokalen så jag säger nästan lite buttert (vilken dålig vinnare) att det är jag som är nr 57. Jag tog emot mitt pris och går och hämtar läpppennan (jag måste ju vara lite schysst och köpa bort mitt dåliga samvete!)

Så nu är jag hemma med ett nytt läppstift och läppenna och presenter (plus att jag fick 20% rabatt på allt, fast det gällde bara medlemmar). Vill ni se hur det blev på? Ha överseende att jag inte har något annat smink på mig!


hm,...kan man se att det är ett brunt läppstift?

Nu är jag helt utmattad efter hela berättelsen så vi hörs om en stund igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!