Sidor

fredag 12 november 2010

Fredag 12 November

Idag fick jag lite tu man hand tid med min kära mor, hon och jag strosade runt i stan och pratade en massa. Vi får sällan tid att bara vara, det är jobb, småsyskon och en massa annat som gör att vi sällan ses i tu man hand. Men det var skoj!  Hon skojade om att jag säkert skämdes för henne när hon satt igång och prata svenska, hon kan inte ha mer fel. Tror vi alla är riktigt stolta över vår mamma, hon har åstadkommit så himla mycket! Visst hon bryter (hon är från Chile) men det är bara charmigt! :) Plus att jag är rätt lik henne i sättet så varför skulle man skämmas då? ;)


Passade på att ta kort när jag väntade på bussen, slapp halka runt :)


Det kommer en outfitbild lite senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!