Sidor

fredag 12 november 2010

Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Godmorgon!
På tisdag ska jag äntligen få se den näst sista Harry Potter filmen! Man både vill få ett avslut samtidigt som man inte vill det, men filmerna är riktigt bra gjorda från första till den sista jag sett :)

 Fick inbjudan med posten igår :)

Japp, man ska vara glad över allt som förgyller ens vardag och för detta är jag riktigt glad över!!

Fick höra något oroväckande igår kväll, ibland önskar man att man kunde blinka sig till en person och skydda den från all ondo i världen. Men jag vet samtidigt att man utvecklas i livet genom att leva livet och göra misstag...men det betyder inte att jag önskar att jag kunde skydda dig och få dig att vara lycklig varje dag i ditt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!