Sidor

fredag 29 oktober 2010

Inför festligheter...

Mina händer gör ont, jag har skurat och städat och fixat och donat hemma. Inte ensamen! E fick hjälpa till, men att ta bort klädseln från våra stolar gjorde verkligen ont, dom satt verkligen fast på stolen!
Vi var och handla inför imorgon då några vänner är bjudna över för lite småplock och umgänge, har tröttnat lite på det där med att ha Fest. (Usch vad tråkig man blivit?) För på söndag kommer mamma och låtsas-pappa med familj över, saknat dom som fan. Älskar min familj, blir lite ledsen när jag ser hur grabben växer och jag inte riktigt hunnit med honom. Min lillebror är så fin, men han har ett temperament som heter duga :)

Men så fick E för sig att skämma bort mig lite idag, när vi inte hade tid. Så passande....hm..*misstänksam* hehe.. Iaf! Då ville han att jag skulle köpa lite kläder till mig, hans treat. men det fanns inte tid att leta och orka testa och allt det där. Jag ville egentligen hitta en outfit för imorgon men icke, det fanns inget som tillfredsställde mitt tycke (ska jag nämna att jag var dödshungrig och lagom stressad?) men så tog han fram en klänning som han propsa på att jag skulle testa. Inget som jag faktisk skulle testat självmant, sen var det inte alls det jag var ute efter men det var ju hans present till mig så då är det klart att man testar! Och det var riktigt fint på!

Present från E 
(inte födelsedagspresent, det ska man påpeka..mer en present för att jag förtjänar det?)

Vad tycker ni? 
Sen fick jag strumpbyxor och eftersom vi inte hann kolla mer så lovade han mig att vi ska kolla efter skor till mig. Han tycker jag behöver ett par nya (mina kängor läcker in ). Ja det är snällt, mycket snällt att han ser till att hans sambo är varm om fossingarna :D

Nu ska jag vila för imorgon ska jag till jobbet och stressa hem för att fixa mig iordning och maten :)

Vi hörs nog på söndag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!