Sidor

måndag 11 oktober 2010

Glasögon- Ysl 2301

Har glömt att visa mina nya bågar, ska glasa dom snart. Det blir sådana som mörknar i solen, hoppas jag inte blir irriterad på det bara :)

Ysl 2301

Dom är i en grönbrun nyans som man inte riktigt ser på bilden men rätt nära. Ni ska få se dom på snart!

Nu har jag städat och donat i mitt nya kontor/gästrum. Innan hade någon annan som jobbade här men nu är det mitt!! Trivs som bara den (sitter i kontoret just nu och skriver hehe). Snart blir det en kopp kaffe, när jag fått i mig det ska jag föra över bilderna på mitt renoverade kontor :)

Btw, rösten är fortfarande väck - borde man bli orolig?

4 kommentarer:

  1. hihi, vad bra att du tycker det! Inte så himla lika Pradan, en aningens lik ja men inte sååå lika :)*övertalar mig själv*

    SvaraRadera
  2. De där är snygga! Du har fina andra brillor också, spec OM gillar jag. /Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Åsa! Jag gillar verkligen Oscar bågarna också, en ganska otippad färg för mig, brukar se lite gul ut i en sån färg men den är lite mer åt den varma nyansen så det funkade. :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!