Sidor

måndag 25 oktober 2010

Dödstrött

Alltså jag skulle lätt kunna säg godnatt nu, ska ut med vovven snart och sen kryper jag nog ner till sängs. Tror det här vädret får mig att vilja sova mer, eller så är jag bara en latmask!

Men innan ska ni få se på en mycket sliten och trött Pepita :D

Dagens 25 oktober 2010

trötta trötta slitna Pepita...
Olika nyanser av grått :) Det är så himla kallt på jobbet så jag måste ha på mig fyra tröjor för att hålla mig varm!

Vet ni, det gick rätt bra tillslut. Inget är bestämt ännu men jag fick sagt det jag ville säga. Jag kände att det kom ut på ett bra sätt och är rätt nöjd med vad som sades. Vi får se hur det hela slutar, oavsett hur det blir så är det nog för det bästa..

Nu ska jag ut med vovven, sen ska jag gosa ner mig och läsa en ny bok som min fina kusin tog med sig hemifrån med resten av min post. Imorgon ska jag få pussa på tvillingarna!!!


.....och så fyller man år, frågan är om min sambo kommer ihåg det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!