Sidor

måndag 11 oktober 2010

Fixat och donat!

Nu har jag verkligen slitit. haft spotify på högsta nivå (lock för öronen) och gjort fint i mitt kontor...mitt mitt miiiitt! Nu känns det verkligen som mitt rum! :)

Ja då får ni se, här kommer jag nog börja ta dagens bilder också. Fast idag gick jag runt i träningsbyxor och t-shirt, helt i onödan egentligen eftersom jag inte tränade alls. Går inte när man är sjuk, satte på mig det eftersom jag gick till hundhagen med Chewie och den lilla promenaden får mig att svettas av utmattning (intressant) iallafall! Så var städningen 10 gånger värre men klart värt det, nu är jag heelt slut!

Jag kan tycka att det är svårt att vila när jag är sjuk, då ligger man liksom i soffan och ser sig omkring på allt som borde fixas och tillslut måste jag ta tag i det innan jag exploderar av irritation. Igår fixade jag i farstun.  Ja, jag är min mor upp i dagen.

Det vart så fint att till och med missarna ville vara här!

och Chewie var inte sen att haka på..

usch vad nasty, måste göra rent min skärm!
Det är vad jag gjort idag, önskar fortfarande att jag hade röst. Vill prata med mamma, syster och kompisar. Men istället lyssnar jag en massa Kent och försöker låta bli att sjunga med (kommer bara ut små ljud) så att min röst kan återhämta sig och bli normal igen.

3 kommentarer:

  1. fint det blev! Måste komma och hälsa på er snart :)

    SvaraRadera
  2. Ja det måste du! Speciellt nu är det är höst ute, vi kan gå till den fina parken med Chewie :)

    SvaraRadera
  3. fiiiiiint snart kommer jag det är bara att holla ut, jag vet att det är svårt att vara utan mig för länge hehe :P

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!