Sidor

lördag 16 oktober 2010

Tjejkväll med stort T

 Lets party like the old days! <3

Ikväll blir det tjejkväll med mina bästisar, åh älskar att gå ut med dom! Vi har så kul allihopa, alla andra liksom försvinner från dansgolvet och vi skrattar och dansar i vår egna lilla värld.

Det var jäätelänge sen vi var ute, vad sa Nasse nu igen? 1,5år sedan kanske? Sjukt länge sen och nu är vi äntligen samlade igen!

Men som vanligt som står jag här och har Inget att ha på mig, hur kommer det sig att detta alltid händer mig?? Kollar igenom mina minoutfit- bilder och försöker finna inspiration från vad jag haft på mig innan, vilken konsument jag är alltså. Hur ska det gå för mig om jag ska shoppa kläder varje gång jag ska ut?

Men jag säger detta med handen på hjärtat, jag har inga festkläder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!