Sidor

lördag 9 oktober 2010

Sjukling

Åh vad trött jag är på mig själv! Jag är en felkonstruktion alltså :) Sjuk igen, IGEN! Nu är det halsfluss, rösten är heeelt väck eller mja, det kommer ut som små åsneljud när jag ska försöka säga något men thats about it. Så nu ligger jag i sängen och försöker få ork i mig till att klä på mig och kanske få i mig lite yoghurt. Som tur är så har jag inte en knockande feber men den känns, men halsmandlarna är inte nådiga! Hoppas yoghurten slinker igenom, för vatten kan man inte leva på :(

Ni får en oufitbild från i torsdags, för i fredags kom jag hem och dog efter jobbet. Jobbade hela dagen trots feber och värk i halsen, jag hoppades på att det skulle bli bättre men på kvällen så låg jag i soffan och mådde skit. Tur att man har en sambo som kan ta hand om en då :)

Outfit 7/10-10
skor, halsband- H&M, byxor- Åhlens, kofta- Gina T och väska - NY
.....skorna var ett väldigt dåligt val, men dom piffade upp hela outfit'en men det var inte kul när regnet bara öste ner och mina skor läckte in. Kändes som om jag gick barfota :S Fick byta om innan jag gick på tjejmiddag. Men den tog jag ingen bild på...

Update: kom på att jag glömde säga att jag inte jobbade i torsdags, jobbet behövde inte mig därför kunde jag gå på tjejmiddag!

nä nu kurrar magen för mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!